HOŞ GELDİNİZ ARKADAŞLAR YENİDİR TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM :)

26 Aralık 2012

duygusal şiirler


Duygusal şiirler

Sen ona bir gemisin, yönü senin yönündür
Bir sancısın geçerken denizlerini özgür
O da bir ada olsun, sana çevrili dursun
Dağının dalgalarla, yüzünün rüzgarlarla
Bağlandığı kendini sende çözülmüş görür.

Gemiler göründükçe adalar da düş görür
İnsanlar nerede olsa bir orayı düşünür
Derler adadakiler, şu gemi bir gün gelse
Gitsek buradan öte, nereye gideceksek
Bilseler gemiler de bir adayı düşünür.


Güller Ağlar İçimde

Ne zaman ayrılık saati gelse
En vazgeçilmez yerinde yaşamın
Duysak ayak seslerini akşamın
Ve sokaklardan elayak çekilse
Bir ürpertiyle duyarım o zaman
Seni çağıran sesi uzaklardan

Ne zaman ayrılık saati gelse
Bir gariplik çöker içime birden
Kalan tek anı gibi bir devirden
Durmadan çalınır o gamlı beste
Sanki bilir dem hazin öykümüzü
Bulutlar ağlar, kararır gökyüzü


Resminle Konuşuyorum

sana hasret kaldım
en büyük sevgimle
sesini duyamıyor sana dokunamıyorum
ama bir tek resminle konusuyorum
tek söylediğim kelimeler
sensiz ben yaşayamam
eger sen yoksan
ben ölürüm
sensizlik çok zor
biliyorum sen duymuyorsun sesimi
biliyorum sen okumuyosun bunları
ama ben bunları yaşıyorum
sensizliğin ne cok zor oldugunu


Affet beni yüreğim...

Açtırdım kapılarını seni sevmeyene,derinlerdeki güzellikleri
görmeyene...Sevgisizliklerine hapsettim seni...

Affet beni gözlerim...
Sana bakmayan gözlerin esiri etti.Gülerken saçtığın ışığını zindana
çevirdim...

Affet beni dizlerim...
Gelmez yarin yolunda beklettim.Ayakta durmaya dermansız ettim.

Affet beni sözlerim...
Her acı sözü yutup;hep tatlı sözler söylettim.Zehir sözlere sevgi sözlerimi
ziyan ettim...

Affet beni kollarım...
Seni sarmayan kollara her daim açık beklettim.
Gelmeyince zalim yarsevdalara seni açmamaya yeminler ettim...

Affet beni gülüşlerim...Yalancı gülmelere kanıp gönülden gülmelerimle
karşılık verdirdim.Yüreğimi ağlattılar sen yine de gülmeye devam ettin...

Affet beni ellerim...
Uzanmaz elleri tutmanı,hiç bırakmamanı senden bekledim.Bomboş kalınca üşüdün
soğukluğun yüreğime işlettin...

Affet beni Yarabbim...
Verdiğin bu canın hakkını veremedim...
Yüreğimi bir kulun yaralamasına,gözlerimi ağlatmasına,Kollarımı bağlatmasına
izin verdim...
Affet beni yarabbim O'nu çok sevdim....

Doğru zamanlarda yanlış insanlara,yanlış zamanlarda doğru insanlara mahkum
oldu bu yürek...
Belki doğruyu görmeye yetmedi gözlerim.Belki de yanlışı silmeye yüreğim...


Canım Acıyor

Her nefes alışımda
Ciğerlerime özlemini çekiyorum.
Her sigara yakışımda
Hasretinin kor ateşinde bende yanıyorum.
Anla artık;
Sensiz gecen her bir anda
Gözlerindeki ışıktan yoksun her karanlıkta
Yüreğim sızlıyor içten içe
Ve canım acıyor...

Duvarlar,
Pembe düşlerime el koymuşsa,
Yalnızlık son restini çekip
Kalbimi rehin almışsa,
Anla işte;
Düşündükçe yokluğunu,
Andıkça ismini,
Yüreğim ağlıyor içten içe
Ve canım acıyor...


Seninle Konuşurum

Bahar gelir içimi sarar bir hüzün
Özlem duyarım sevdiğime
Biran alevlenir biran durulurum
Dalgalı bir deniz gibi dolarım
Vurdukça yüreğime hatıralar
Seni anar seninle konuşurum

Dolaşırım yaz akşamlarında
Âşık bir çift gördüğümde dalarım
Gözlerim dolar boğulur nefesim
Kalabalığın için de kaybolurum
Sitem ederim yalnızlığıma
Seni anar seninle konuşurum

Karşımda görürüm biran seni
Ellerimi uzatırım dokunmak için
Ölecek gibi olurum kaybolduğunda
İsyan ederim biran neden diye
Yüreğim yetmez bu özleme
Seni anar seninle konuşurum


Hüzün

Sar beni sıkıca sar sadık dostum,
Çileli davamın dermanı hüzün...
Dövündüm yıllarca yaş döktüm sustum,
İhlâssız duamın gümanı hüzün...

Çürüdüm kavruldum sessiz derinden,
Söküldü ciğerim koptu yerinden,
Sonsuzluk bestesi eser serinden,
Bu garip avamın âmânı hüzün.

O günü beklerim o gün nevbahar,
Sultanlık o günde o gün var bahar,
Kupkuru sapsarı çehrem sonbahar,
Ve eşsiz davamın zamanı hüzün.


Seni Seviyorum Gülüm

Dışarıda delice esen rüzgar,
İçimde sana birikmiş özlemler..
Dilimde Şehrayin türküleri,
Elimde vuslatların taze gülleri,
Sana geliyorum hasret dağlarını aşarak.
Arala perdelerini güneşe artık
Vakit, kavuşma zamani...

Sana geliyorum mürekkebimi yakarak.
İsmini andıkça gönlümde,
Al al gelincikler acıyor yüzümün bozkırlarında.
Gülüşlerini içime çektikçe,
Ak güvercinler kanatlanıyor dualarımdan.
Sana geliyorken yanık türkülerle,


Son Nefes

umutlar hayallerimi kovalarken
bir sen vardım içimde birde sevdan
yeşeren sevdamızın ırmaklarında kaybolan ben
şimdi o ırmakların hayallerinde kayboluyorum
günden güne bitiyorum
artık umutlar hayallerimi değil
hayaller içerisinde son nefesi bekliyorum
sevdamıza ağlıyorum hergün
sokak lambaları altında
bir elimde kadeh bir elimde sigara
biliyorum buda yetmez bana
düşerim tekrar yollara
arar gözlerim seni boş kaldırımlarda
gecenin karanlığı götürür beni uzaklara
dolar yine gözlerim
biten sevdamızın ardından ağlarlar ara sıra
sokaklar isyan eder oldu
kadehlerim gözyaşlarımla doldu
boş kaldırımlar yer vermez oldu artık bana
hayaller beni istemez oldular
ama bildiğim birşey varki
ne kadehler ne sokaklar nede kaldırımlar
hiç biri anlamadı bu seveni
beni anlayan bi sen vardın
sende kaybettin artık beni...


İhanet

İki yüz ihanet, yalan ihanet.
Vurgunlar ihanet, talan ihanet.
İnsanı insandan çalan ihanet.
Haksız yere hüküm salan ihanet.

İhanet, söz verip sözünü yutmak.
İhanet, gizlice çelmeler atmak.
İhanet, değeri değmeze satmak.
İhanet, beyhude gaflete yatmak.

İhanet, vatana sahip çıkmayış.
İhanet, gereksiz, yersiz arayış.
İhanet, dar günde puşta yarayış.
İhanet, gür diye bir kel tarayış.

İhenet, bir dostun boşa kaybıdır.
İhanet, insan olmanın aybıdır.
İhanet, güzçsüzün güçlü kabıdır.
İhanet, devrin erzak dolabıdır.

İhanet, birini hiçe saymak.
İhanet, tuzaktan zevk duymak.
İhanet, zavallıya süt, kaymak.
İhanet, özelliği ortaya koymak.

Yazan: Mehmet Yücel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder